№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І.

«Про завдання педколективу»

Серпень

2013 року

 

 

1. Аналіз стану навчально-вихов-ної роботи у 2012-2013 навчально-му році та завдання на новий 2013-2014 навчальний рік.

 

Завідувач

 

2. Обговорення та затвердження плану роботи ДНЗ на 2013-2014 навчальний рік.

 

Методист

 

3. Затвердження навчальних програм і технологій, узагальнення досвіду.

 

Методист

 

4. Попередження дитячого травма-тизму.

 

Ст. м/с

 

5. Підведення підсумків конкурсу-огляду по підготовці груп та ігрових майданчиків до нового навчального року.

 

Завідувач

 

6. Аналіз готовності дітей до школи

 

Психолог

 

7. Звіт про проведення літньої оздоровчої компанії

 

Завідувач

ІІ.

«Здоровя дитини»

Грудень

 

 

1.Реалізація принципів оздоровчої спрямованості освітнього процесу.

 

Завідувач

 

2. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоровя.

 

Ст. м/с

 

3. Прищеплення культурно-гігієнічних навичок дітям дошкільного віку. Висновки тематичної перевірки.

 

Методист

 

4. Розумна обережність – запорука безпеки.

 

Вихователі

 

5. Ділова гра «Служба порятунку»

 

Методист

 

“Виховуємо особистість”

Березень

 

 

1. Створення умов для реалізації трудового виховання дітей у дошкільному закладі.

 

Завідувач

 

2. Організація праці дітей на ділянці дошкільного закладу.

 

Вихователі

 

3. Формування базових якостей особистості під час догляду за мешканцями живого куточку.

 

Вихователі

 

4. Трудове виховання дітей дошкільного віку. Висновки тема-тичної перевірки.

 

Методист

 

5. Звіти педагогів, що атестуються.

 

Педагоги

IV.

«Готуємось до школи»

Травень

 

 

1. Стан реалізації освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

 

Завідувач

 

2. Сенсорна кімната як засіб оптимізації колекційної роботи з дітьми.

 

Вихователі

 

3. Сенсорне виховання дітей раннього та молодшого дошкільного віку. Висновки тематичної перевірки.

 

Методист

 

 

4. Конструктор ЛЕГО як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку.

 

Інспектор з охорони дитинства

 

5. Аналіз готовності дітей старших груп до шкільного навчання

 

Психолог

 

6. Узагальнення досвіду роботи вчителя-логопеда Хомуткової Є.Л. «Виправлення мовленнєвих недоліків у дітей дошкільного віку»

 

Вчитель-логопед

 

 

7. Звіт громадського інспектора з охорони дитинства

 

Громадський інспектор з охорони дитинства

 

8. Робота по оздоровленню і загартуванню дитячого організму влітку.

 

Ст. м/с